L'ús dels blocs a l'aula dóna molta versatilitat. Una de les aplicacions que podem utilitzar i que tenim a disposició dins l'entorn XTEC 2.0 és la de la creació de documents (compartits o no) amb l'aplicació "documents" de "la meva XTEC" o de "google docs".
Així doncs, una mica, com a corol·lari de la participació al 1r bloc d'experiències de la 3a Jornada Espurna de la qual us vaig parlar fa dues entrades en aquest mateix bloc (sóc resident, tinc un PLE i no ho sabia!), posaré també aquí tots els enllaços que la Cristina i jo vàrem facilitar en la nostra exposició-taller: Blocs d'aula - Documents compartits i Espurn@:


Abans, però, i perquè pugui servir a qui li interessi fer ús d'aquesta aplicació, adjunto el videotutorial i el tutorial per escrit de com crear documents compartits amb l'app "documents" de "la meva XTEC" o un compte qualsevol de google (via google docs)

- Videotutorial per a la creació de documents amb "la meva xtec" (creat amb screencastle)- Tutorial per escrit (al google docs) (veure'l)


  El videotutorial finalment l'he creat amb l'screencastle donat que no he pogut trobar un programa que em passi arxius flash (*.swf)  a avi o mpg de manera gratuïta (malgrat que amb wink havia fet un tutorial més complet).

La resta de documents i enllaços es troben en aquest enllaç: Blocs d'aula - Documents compartits i Espurn@: En aquest espai hem penjat tot el material que vam presentar a la jornada.


Espero que us sigui útil.
Vídeoclip "Rap per Haití": http://laclasemata.blogspot.com/2010/02/nuestro-rap-por-haiti-depende-de-tu.html (Campanya solidària per a recaptar fons - Lletra feta pels alumnes)
Col·laboració de l'AO al Kampus: Fitxes La Marató- http://www.espurna.cat/kampus/mod/data/view.php?d=13&rid=1131'
COR LLUITADOR', UN 'LIPDUB' SOLIDARI PROTAGONITZAT PER ALUMNES DE L'INSTITUT SANT PERE I SANT PAU http://laclasemata.blogspot.com/2010/12/ya-tenemos-el-video-del-lipdub.html (La lletra està feta per alumnes del centre - Marc Vallespí i Álex Florez- i l'AO surt amb els alumnes de l'Escola d'Educació Especial "La muntanyeta")
  • Com generar un document amb Google Apps (Documents a "la meva XTEC") - Anna Casamitjana.
Les noves funcionalitats i serveis que proporciona la XTEC 2.0 dins l’entorn “La meva XTEC” permeten, mitjançant l’aplicació “Documents” de Google Apps (google docs) de la XTEC, la creació de documents (text, presentacions, formularis, fulls de càlcul...) que es poden editar en línia, compartir, enllaçar... Aquests documents es poden generar i compartir també des de qualsevol compte de google i permeten treballar en activitats individuals, en grup, intercentre i també permeten que els alumnes aprenguin a treballar de manera autònoma i a un ritme de treball més ajustat a les seves necessitats.
- Tutorial per escrit (al google docs) (veure'l)
- Videotutorial per a la creació de documents amb "la meva xtec" (creat amb screencastle)



| edit post

0 Reply to "#3espurna : Creació de documents compartits amb l'app "documents" de "la meva XTEC" / "google docs""

  • Publica un comentari a l'entrada

    Si tens alguna suggerència, dubte o simplement vols deixar rastre del teu pas per aquí pots deixar el teu missatge.
    Moltes gràcies per contribuir en la millora del bloc.
    Ciència i Tecnologies