Com es calcula el volum d'una vaca? Eureka!!

Carregat el dijous, d’agost 20, 2009, dins



Enginyer: "Posem la vaca dins una cubeta amb aigua, i la diferència de volum abans de posar-li i després és el volum de la vaca".
Matemàtic: "Parametritzem la superfície de la vaca i calculem el volum fent una integral triple".
Químic: "A veure, si canvia la composició de la vaca, podria ser que...."
Físic: "Si suposem que la vaca és esfèrica............. i en el benentès que es troba a la superfície de la terra sota una gravetat.............. tenint en compte que... "

Ara entenc per què no m'he fet enginyera...... m'agrada complicar-me la vida!!

| edit post

4 Reply to "Com es calcula el volum d'una vaca? Eureka!!"

  • Laia on divendres, 21 d’agost, 2009

    Acabo de descobrir aquest bloc i m'agrada, felicitats i endavant amb la divulgació de la ciència!

     

    Ciència i Tecnologies on divendres, 21 d’agost, 2009

    Moltes gràcies Laia! i gràcies al comentari jo també he conegut el teu bloc, molt interessant!! L'afegeixo a la meva blogoteca. Fins aviat!

     

    Laia on divendres, 21 d’agost, 2009

    Gràcies per afegir-me! Aniré seguint el teu bloc.

     

    Anònim on diumenge, 30 d’agost, 2009

    Molt bo!!!!

    Però si l'enginyer es el que ho fa més "racional", no? Una ODA als enginyers, jajajja

    petons vida!

     
  • Publica un comentari a l'entrada

    Si tens alguna suggerència, dubte o simplement vols deixar rastre del teu pas per aquí pots deixar el teu missatge.
    Moltes gràcies per contribuir en la millora del bloc.
    Ciència i Tecnologies