Fa temps el meu nebot em demanava si li podia fer un video divertit com els que alguns cops s'envien per Nadal amb les cares de la gent i animacions... algun dia havia intentat buscar-ho però sense èxit. Avui ho he tornat a buscar de nou per felicitar un aniversari d'una manera diferent i se m'ha ocorregut posar al google "caras en elfos". L'aplicació en sí ja no l'he trobada (tampoc m'interessaven els elfs), però l'arrel m'ha portat aquí. Us poso només un exemple de fotos, però es poden fer petits videomuntatges, fotos de perfil... tan sols hi ha una pega raonable, per poder accedir a totes les aplicacions cal registrar-se i pagar... crec que l'enllaç que us poso de la web de Sendables JibJab, dins la categoria "everyday fun" és la que permet crear aplicacions gratuïtes. N'hi ha de ben divertides, per fer bromes, sobretot.


L'aplicació genera codis html per penjar en blocs, webs, etc i fins i tot permet enllaçar-ho directament a al Facebook, MiSpaces o altres.

Espero que us agradi. Jo m'ho penjo aquí per tenir-ho a mà!! Si en sabeu d'altres no us talleu en posar-ho als comentaris.


Try JibJab Sendables® eCards today!


Space Dude

| edit post

0 Reply to "JibJab - Caricatures Divertides"

  • Publica un comentari a l'entrada

    Si tens alguna suggerència, dubte o simplement vols deixar rastre del teu pas per aquí pots deixar el teu missatge.
    Moltes gràcies per contribuir en la millora del bloc.
    Ciència i Tecnologies