JPG fun - Fotomuntatges

Carregat el dimarts, de març 10, 2009, dins , , ,


Sí, ja fa dies que no actualitzo el bloc.... de moment he actualitzat algun enllaç i he posat això dels seguidors..., i fa literalment dos dies vaig descobrir que que puc penjar missatges al bloc per mail, és el que estic provant de fer ara (aquest missatge està penjat via correu electrònic). Així em serà més fàcil tenir-ho al dia si no he d'entrar explícitament a la pàgina... Sé que hi ha alguna eina i altres coses per tenir els blocs al dia, n'he sentit a parlar però m'hauria de documentar.

A veure què tal queda la prova... clar, el primer problema que veig és el tema de les etiquetes, si ho envio per mail no podré "etiquetar" el missatge sense haver-ho de reeditar.... Bé, és igual, de moment tinc un enllaç per aquí que és per fer retocs d'imatges o "fotomuntatges" on line...


jpgfun.com

| edit post

0 Reply to "JPG fun - Fotomuntatges"

  • Publica un comentari a l'entrada

    Si tens alguna suggerència, dubte o simplement vols deixar rastre del teu pas per aquí pots deixar el teu missatge.
    Moltes gràcies per contribuir en la millora del bloc.
    Ciència i Tecnologies